Thursday, June 24, 2010

A.N.I.M.E yang paling aku minat buat masa ini

selama 21 tahun aku hidup, umor aku 21, baru aku tahu betapa best banget crite anime / manga.. punyolah excited bile aku di 'suggest' kan oleh salah seorang member aku, Amir nme die.


dia suh aku tgok crite one piece. sbab time tu aku minat mngumpul crite BLEACH.. tp crite BLEACH tu makin lame, makin boring.. takde hala tuju lngsung.. so, aku pun follow lah member aku sorg ni..


ini Ichigo + hollow

karakter dalam crite bleach..
love Byakuya!!!


after aku dah baca komik dlam 5 chapter mcm tu, mula lah mate aku mnatap manga ONE PIECE tu smpai lewat malam.. BEST SANGAT2!!!! kalah crite BLEACH!  hihihi.. no more BLEACH.. sumenye ONE PIECE je skang.. smpai skang crite tu tak habis lagi..

by d way, sape yng baca blog aku nih, yg mne tak tahu crite one piece tu, tgoklah.. k.. yg mne dah tau crite tu, pndai2 lah bawa diri.. ekekekke..

di sini aku letak lah gmbar2 crite ONE PIECE tu, k..


:: ONE PIECE ::



:: STRAW HAT PIRATES a.k.a MUGIWARA KAIZOKU ::




 karakter dalam crite ONE PIECE  


:: captain :: Monkey D. Luffy ::



:: swordsman :: Roronoa Zoro ::




:: miss navigator :: Nami ::


:: sharp shooter :: Usopp ::

:: black leg Sanji a.k.a the cooker ::


:: tony - tony chopper :: the doctor ::



:: an astrology :: Nico Robin ::

:: shipwright :: Franky ::



:: the musician :: Brooke ::

pengarang crite ni, Oda, memang kreatif produce crite yang gempak mcm ONE PIECE.. sangat berlainan, sbab, kita tak dapat expect ape jalan crite seterusnye.. itu yang best..

dalam crite ni, ada bnyak benda yg aku blajar, pasal persahabatan, kepercayaan dan kekuatan mental.. crite ni tarak cinta2.. tu yg best! huhuhuhu..

No comments:

Post a Comment