Thursday, June 24, 2010

yeah bebeh!! convocation!!

pada tarikh keramat iaitu 25 hb 5 2010, peganglah aku, sebuah sijil diploma yang menjadi target utama bagi setiap budak U.. tak tahu lah kalo ade pelajar2 len yang target berlainan dari aku kan.. tp, aku nak letak gmbar kemenangan aku, kemenangan menghabiskan 3 tahun belajar..

bawah nih, gambar2 yang ditangkap oleh kamera kawan2 aku, orang2 photographer dan mak ayah aku sendiri.. ARIGATOU NA... LOVE IT!!


:: me ::

:: sebelum bergerak ke dalam dewan, sempat lagi bergmbar ::

:: me with debbie ::

:: di dalam dewan sri budiman::

:: bergambarlah kami sementara menunggu turn ::

:: mary, wani, me n mijah ::



:: berdiri mnyambut kdtangan org besar UiTm::

:: kawan2 ku :: tegar berdiri ::

:: msih bergmbar lagi :: faiz? die pun nak gak ::

:: dahlia, wani n me ::

:: saa2t brjalan trhuyung hayang ::

:: shoot by photographer yg power ::

:: gambar ni, ayah aku yang amik di luar dewan kat skrin besar ::
go ayah go!!

:: selesai di dalam, di luar pun nak brgmbar ::

:: with my inspiration ::

 :: with my super duper daddy ::

:: my family :: i really love them ::

:: seghonok dapat bunga yang brharga rm**.**. mahal!! ::
thanks ayah!!

:: di dalam studio photography :: gmbar yang aku tunggu hmpir sebulan siap :: =.='

:: ini lah gambar rasmi aku ::
Nuraizaa Binti Mokhtar
2006125245













No comments:

Post a Comment