Wednesday, June 23, 2010

H.O.L.I..D.A.Y. with family!!!!

cuti mid year hari tu, ini lah aktiviti riadah kitorang.. best sangat2.. kitorang pergi wet world shah alam.. eventhough kitorang pergi hari isnin waktu bekerja, tapi still jugak ramai orang.. haish!! tapi pape pun seronok la.. naek monsoon buster yg trpnjang di asia.. smpai mak n adik tergolek dlam terowong tu.. hihiihhih... pengalaman mengajar kita supaya berhati2..

:: sebelum keberangkatan ::

:: menikmati juadah sebelum masuk ::

:: tu dia, mak aku, makan ayam smbil diperhatikan oleh anaknye ::



:: ini, ibu suadara aku n anak2nye::

:: berjalan menuju ke pintu masuk :: berjalan dengan penuh bergaya::

:: macam2 ade aksi disini ::

:: kenapakah aku???::

:: ambik juga gambar sebelum nak masok ::

:: family 'day' ::

:: suasana di sekitar wet world shah alam ::




:: adik laki aku dengan sepupu aku :: seghonok bukan maen!! ::

:: selepas membuat pendaratan cemas :: hahahah ::

:: adik2 den dan sepupu ::

:: my mom and my lil sista ::

:: mak saudara and mama ::

:: tu dia, mak den men gelongsor batu :: =.='


:: berehat sebentar :: penat kot berenang2 n menyelam2 ::



:: kat atas tu kita orang : aku and adik kedua :: excited !! ::

:: si penjaga pelampung :: anis ::

:: aku and adik sedara aku :: bergambar sebelum berlepas ::

kesimpulannya, bercuti dengan family sangat menyeronokkan dan me'relax'kan pale otak yang sememangnya tengah serabut mabut.. 










No comments:

Post a Comment