Sunday, January 23, 2011

s.i_d.i.a

22nd January

petang aku mesej dia.. aku selalu tanya die kat mana.. bila die tanya kenape, selalu aku jawab, takda pape.. actually, seram nak mesej die.. moody dia, aku masih samar2 nk trace.. kadang2, bila salah timing mesej die, die mesti reply yang buat aku nak nangeh.. sedih tau!!
mcm ni la act aku kalau stress ngan dia

tp kan, kalau time die tengah 'normal', best mesej ngan die.. kadang2 benda yang tak masuk akal pun kitorang borak.. die dah ade gf.. so, limit jugak la kalau nk borak psal hati n prasaan.. 'eceh'! tp, aku anggap die, sbgai sahabat lelaki yang paling best pernah aku kenal.. easy going la ngan die.. tp paling tak best, kalau die cite psal gf die.. aku jadi speechless, berhati ais dan berjantung kuman.. bukan pe, kadang2, die puji gf die..aku pun rase nk sentap, tp aku tetap tunjukkan reaksi muka aku yg 'mendengar' dan 'mengkaji' stiap inci ayat die..  bukan mengharap pun kalau nk couple balik ngan die.. kalau aku ckp nak kat die, die mesti jawab 'awek aku mne nak campak'.. kalau ikut jahat mulut aku, nak je aku cakap, 'campak je la kat tepi tebing sungai, nnt ade la nenek kebayan dtg amek die duk kat menara sorang2 sambil tunggu prince charming datang..' hurm.. cam buduh je.. =.='


 prince charming.. (motif letak gmbar ni tak diketahui)

mlm tu, aku jumpa dia.. and dia request kat aku untuk drive kete aku.. die ckp 'tak rasa selamat aku bile kau drive'.. ; sungguh sadis ayat die.. kuang ajo betul.. ape??? aku bawak laju ke? biasa la.. kaki aku ade otot yg tkde kat pmpuan len, so, kalau press pedal minyak mesti la kuat.. ape daa.. so, aku pun pindah hak milik seat kete aku tuh kat dia.. die pun bawak dengan berkelajuan 50km/j.. aduh.. tido bgun balik pun tak smpai kot destinasi kami nnt.. tkpe.. bagi lah can.. tapi kan, time die bawak kete tu, terasa lain sgt atmosfera time tu.. terasa macam dulu2.. die bawak kete.. aku duk sebelah die.. dan sentiasa trgelak.. yg paling ake ske ayat die smpai la skang adelah 'hey! u make me laugh la~ hahahahha!!!' aku senyum jek dlm hati.. dah lame tak gelak mcm tu ngan die.. sejuk je hati tgok die menasihati aku.. eurm.. gf die sgt beruntung dpt die.. open minded.. berfikiran matang n jauh.. and sgt tegas..  

malam tu, was the best moment la yg pernah aku rase.. slama ni, kami tak contact..sbab dek gf die.. so..bukan nak rampas ke ape, tp atleast, gf die kne faham mkna persahabatan kami berdua.. cau cin cau~



 



No comments:

Post a Comment